اخبار : در پی افزایش مراجعه بیماران دارای علائم گوارشی در شهرستان رامیان بازدید دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از روند رسیدگی به بیماران
| تاریخ ارسال: 1405/4/1 |
در پی افزایش مراجعه بیماران دارای علائم گوارشی در شهرستان رامیان، دکتر محسن ابراهیمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر، روند ارائه خدمات درمانی و وضعیت بیماران را از نزدیک بررسی کرد. در این بازدید که با حضور دکتر قائممقام، نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، دکتر خوجملی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر رحیمزاده، رئیس بیمارستان برگزار شد، روند پذیرش، درمان بیماران و امکانات موجود مورد ارزیابی قرار گرفت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، بر تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز، نظارت مستمر بر روند درمان و آمادگی کامل مراکز درمانی تأکید کرد. دکتر ابراهیمی با بیان اینکه سلامت مردم اولویت دانشگاه است، گفت: همه ظرفیتهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان برای ارائه خدمات درمانی مطلوب و مدیریت این شرایط به کار گرفته شده و روند پایش و رسیدگی تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت. وی همچنین از شهروندان خواست با حفظ آرامش، توصیههای بهداشتی را رعایت کرده و در صورت بروز علائم گوارشی به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه کنند.